|  
         Ars Poeticám 
        Hiszek az egyetemes művészetben. 
          A jó művészi produktum önmagáért beszél. Sugárzása van, lebilincsel, 
          nehéz tőle megszabadulni. Mindezt tudva, abban a reményben dolgozom, 
          hogy nekem is sikerül az utókorra egy pár jó munkámat hátrahagyni. Biztos 
          vagyok abban, hogy az idő csak azt menti meg, aminek vonzó ereje van. 
          Az olyan munka, ami taszít, az elveszik. 
          Az emlékmű szobrokról röviden. 
          Már gyerekkorom óta a köztéren felállított szobrok, a monumentális plasztikák 
          vonzottak igazán. Testreszabottnak érzem a nagy feladatot, amikor dolgozom 
          rajta. Ilyenkor önmagamra találok, és az alkotás boldog öröme fölvillanyoz, 
          de meg is nyugtat, még akkor is, amikor sok elvárásnak kell megfelelni. 
           
          A köztéren elhelyezett szobrok tömegekhez szólnak. Igyekeztem a mai 
          értelmezéssel a nagy kultúrákból azt a formát (realizmust )  
          átmenteni, amivel közérthetővé teszem 
          magamat és a művészet folyamatosságában egy láncszem lehetek. Az ilyen 
          realizmus mindig is életet, erőt adott a művészetnek. Munka közben receptet 
          senki sem ad, mi módon szülessen jó szobor, egy-egy alkotás minőségét 
          műszerekkel mérni nem lehet. 
          A művészi produkció elsősorban tehetség dolga. Megítélésénél, ha van 
          vonzóereje, a kíváncsiskodót csak nehezen engedi el. Ez a jelzés a legjobb 
          bírálat a minőség megítélésére. 
         
           
         |